Általános háromlépcsős működési metódus (EGYÉNI SZERVEZETI TANÁCSADÁS ESETÉN)

1. modul: A menedzsment csapattal közösen meghatározzuk a problémákat az előzetes igényfelmérés figyelembe vételével. Együtt kijelöljük, hogy milyen területek élveznek prioritást és milyen irányú változást szeretne elérni a menedzsment.
Kiemelkedően fontos a közös munka a vezetők változás iránti elköteleződése, valamint a változás hiteles képviselése szempontjából.
Cél: elemzési javaslattétel, a feladat pontos meghatározása a menedzsment igényeinek megfelelően
2. modul: A részletes elemzés fókusza a problémagyökerek feltárása, fejlesztendő területek meghatározása.
A modult összegzéssel zárjuk, melynek során írásban összefoglaljuk:
– az elért eredményt
– a menedzsment tagjai közötti együttműködési potenciált
– fejlesztési tervet készítünk a menedzsment számára a csoport és az egyén szintjén
Az írásos értékelést megrendelőnk részére megküldjük.
A modul végén közös kiértékelést tartunk, melynek során ismertetjük a menedzsment tagjaival az elkészített beszámolót, valamint konkretizáljuk a következő modul tartalmát.
3. modul:
A következő lépés a II. modul végén meghatározott feladatok, változások megvalósítása. Az alapvető szakterületeinket – coaching és tanácsadás – vegyítve dolgozunk a munkatársak készségeinek, eszköztárának és gondolkodásmódjának megváltoztatásán.
Cél, hogy a kívánt hatás a mennyiségi eredmények szintjén és tényleges viselkedésbeli változásban is megvalósuljon. A munkatársakkal szoros együttműködésben gondoskodunk mindazon készségek átadásáról, amelyek a későbbi változási programok – már kevésbé intenzív tanácsadási támogatás mellett történő – megvalósításához szükségesek.
A fejlesztést a különböző vezetői/ munkavállalói szinteknek megfelelően végezzük.
Eszköz: csoportos beszélgetés
+1 modul: Utánkövetés
Választható elem, mely során előre meghatározott időközönként az elért eredmények fenntartását monitorozzuk.
,,Team Spirit”– Csapatszellem felmérése

Csapatépítő túra
Közös élmény a csapatnak, mely során nemcsak jól szórakozhatnak, hanem jobban megismerik egymást, magukat, erősségeiket, problémamegoldó készségeiket és tapasztalati úton mélyülhetnek el a csapat közös működésmódjának feltárásában.
